Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vizualizace rozsáhlých modelů
Mokroš, Petr ; Chudý, Peter (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na zobrazování rozsáhlých modelů, především modelů terénů ve vysokém rozlišení. Zabývá se návrhem a implementací aplikace, která by umožňovala dělení rozsáhlých modelů terénů na menší části a teoretický rozbor toho, jak tuto lze výsledky práce využít pro plynulé zobrazování rozsáhlých scén v reálném čase. Implementace je provedena pomocí knihovny Open Inventor.
Realistické zobrazení 3D krajiny
Wilczák, Martin ; Bartoň, Radek (oponent) ; Mikolov, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá a popisuje metody používané pro realistické zobrazení 3D krajiny v reálném čase. Krajinou je zde myšlen terén, obloha s různými atmosférickými jevy, vodní plochy a vegetace. U každé dílčí části jsou rozebrány různé metody, jejichž výhody a nevýhody jsou poté brány na zřetel. Dále je popsán navržený program, který umožňuje zobrazování modelu terénu a oblohy, s použitím vybraných metod pro jednotlivé součásti. Pro zobrazování jsou použity knihovny SDL a OpenGL.
Generator of the Spatial Structure of the Cardiovascular System of the Human Hand Finger
Gajdoš, Samuel ; Goldmann, Tomáš (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
The work contains theoretical knowledge in the field of scanning the veins of the human finger as a biometric feature. In addition to the study of biometrics, the thesis also includes resources from the field of medicine, where it mainly studies the anatomy and distribution of organs in the human finger. Subsequently, the algorithm that was selected to generate the spatial structure of the cardiovascular system of the human finger is discussed. This is a Space Colonization algorithm that was not created for this purpose. However, with small modifications to the basic algorithm, this procedure proved to be relatively efficient and suitable for the given task. The work also describes the used programming environment Processing and its libraries, which were used in the implementation of the spatial model generator.
Generator of the Spatial Structure of the Cardiovascular System of the Human Hand Finger
Gajdoš, Samuel ; Goldmann, Tomáš (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
The work contains theoretical knowledge in the field of scanning the veins of the human finger as a biometric feature. In addition to the study of biometrics, the thesis also includes resources from the field of medicine, where it mainly studies the anatomy and distribution of organs in the human finger. Subsequently, the algorithm that was selected to generate the spatial structure of the cardiovascular system of the human finger is discussed. This is a Space Colonization algorithm that was not created for this purpose. However, with small modifications to the basic algorithm, this procedure proved to be relatively efficient and suitable for the given task. The work also describes the used programming environment Processing and its libraries, which were used in the implementation of the spatial model generator.
Realistické zobrazení 3D krajiny
Wilczák, Martin ; Bartoň, Radek (oponent) ; Mikolov, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá a popisuje metody používané pro realistické zobrazení 3D krajiny v reálném čase. Krajinou je zde myšlen terén, obloha s různými atmosférickými jevy, vodní plochy a vegetace. U každé dílčí části jsou rozebrány různé metody, jejichž výhody a nevýhody jsou poté brány na zřetel. Dále je popsán navržený program, který umožňuje zobrazování modelu terénu a oblohy, s použitím vybraných metod pro jednotlivé součásti. Pro zobrazování jsou použity knihovny SDL a OpenGL.
Vizualizace rozsáhlých modelů
Mokroš, Petr ; Chudý, Peter (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na zobrazování rozsáhlých modelů, především modelů terénů ve vysokém rozlišení. Zabývá se návrhem a implementací aplikace, která by umožňovala dělení rozsáhlých modelů terénů na menší části a teoretický rozbor toho, jak tuto lze výsledky práce využít pro plynulé zobrazování rozsáhlých scén v reálném čase. Implementace je provedena pomocí knihovny Open Inventor.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.